.

24/5/2010

0 Comments

 
Picture
Lille gutt vokser til og har nå fått navn.
Siden jeg ikke har noe kennelnavn ennå kommer han til og stå på Marian sitt kennelnavn. Han skal hete : Norwinstars Mr Perfect.

Han er nå 6 uker gammel og går nå med alle de andre hundene her. Når jeg er her og passer på.
Han har også vært en del ute når det har vært fint vær. Og da koser han seg så. Mye nytt og utforske.
Han er så trygg og god. Og oppsøker alle som er her og kommer på besøk.


For et par dager siden fikk vi besøk av de som skal kjøpe han. Og der var det kjærlighet ved første blikk :)
Godt og vite at han kommer til et godt og trygt hjem.
Takk for en koselig dag sammen med dere Kristin og Jonny.
Som jeg sa så er det bare og ta turen innom og hilse på når det passer dere.

Må takke så mye for alle fine tilbake meld jeg har fått om lille gutt.
Koselig og høre :)

Picture
Kira har ikke vært iform. Hun har hatt mye diare og virket slapp.
Har vært hos dyrlegen med henne. Og siden hun er så plaget med innbildt svangerskap så han var redd for livmor bet.
Så han skulle ringe meg igjen nå en av dagene så får vi se hva vi kommer til og gjøre. Ikke noe moro når de ikke er iform.

I går fikk jeg tatt noen nye bilder av hundene ute.



Skal oppdatere litt mer en annen dag igjen.
Jeg er ikke helt iform nå. Så orker da ikke og sitte her på data`n.



Leave a Reply.