Nå er det lenge siden jeg har gjort noe her, men det har vært så mye nå så har ikke fått tid til og sette meg ned med det.
Nå nærmer det seg jul, og her er all jule pynt på sin plass. mangler bare jule tree så skal hentes om ikke så lenge.

Kira er i full slanke trening her etter hennes innbildte svangerskap, så vi er flere ganger i uken ute og drar dekk. noe hun liker kjempe godt. ellers er det lange turer i skogen, med en eller alle sammen her.
Det begynner og bli kaldt ute så Rhea trengte et dekken hun også. Ingrid skulle også ha så da tok vi turen til byn sammen.
Rhea fikk samme dekken som de andre her, bare sort.
så da er det ingen som fryser når vi er på tur.
Ellers har vi også vært noen kvelder på besøk hos Ingrid og Glenn. spist deilig mat og spilt spill. kosa oss masse.

I går tok Ingrid og jeg turen for og besøke Hege og se på hennes herlige små whippet valper.
Er laaaangt og kjøre så vi dro tidlig. Når vi kom frem hadde hun også fått besøk av Marian og de hadde bestilt deilig kina mat.
det var helt nydelig :)
Xina, Rhea og Fiffi var med oss på turen. så med våre 3 hunder var det til sammen 22 hunder ( med 12 valper ) i heges hus..
og de kosa seg så alle sammen.. kjempe moro og leke med adre hunder.
Marian hadde også med seg lille Jack (puttis) en herlig liten hann valp på 4 mnd.
Og jeg kan jo ikke annet enn og si at jeg falt pladask for han. Tenkte litt frem og tilbake, men jeg måtte bare ta han med meg. han var jo bare så skjønn.. tenkte litt på det med 3 tisper i hus. men det skal vi klare. må bare passe på så går det nok bra.
Hele turen hjem sov han.
og vel hjemme ble han møtt av resten av gjengen her. det var litt skummelt med en gang. men kom seg fort.
I natt sov han som bare det og det kom ikke en lyd fra han. så flink gutt :) spist godt har han også. og leket masse med Xina og Rhea. nå mens jeg skriver ligger han i armkroken min på soffan. blitt en liten mamma dalt.
Må bare si TAKK Marian for en flott gutt.. har blitt så gla i han alt..
Og takk for en kjempe koselig dag alle sammen.

I dag kom Ingrid med dober valpen Milli som vi skal passe noen dager mens de er på utstilling i Finland.
Vi har passet henne før. Så her har det gått i et i dag med hunder og turer. nå ligger de andre trøtte og slitene forran peisen og sover.
Har ikke fått tatt noen bilder av de alle her ennå, men skal få gjort det.
Her er iallefall et par bilder av lille gutt..
Skal finne et navn snart ,,haha,, er så vanskelig med navn.

.
Lise og Bølla
10/12/2009 08:15:07 pm

Herregud Ylva, du er gal! Thihi! Grattis med enda en hund, venter bare i spenning på navnet jeg nå:-)

Treffes en av dagene igjen? Har du mulighet til å låne bil på dagtid i uka så hadde jo det vært gull! Så kan vi kanskje knipse litt også?

God Jul til dere alle, både to og firbente!!

Reply
ylca
10/12/2009 08:52:35 pm

hei Lise

ja vi er l itt gale her i Bamble,,haha
bil kan jeg sikkert få lånt..
hadde vært veldig greit en dag i helgen også. nå som jeg har en ekstra do ber her.

god jul til dere alle også

klemz

Reply
Lise
11/12/2009 01:23:15 am

Imorgen får jeg besøk, men gjerne på søndag! Er tispe du har ekstra, ikke sant? Kunne evt spurt om Ida og Ganja også vil være med? På grusbanen på Rafnes f.eks, andre siden av der vi var sist?

XXX ;-)

Reply



Leave a Reply.