Uff igjen lenge siden jeg har oppdater nå..
Men nå er sommeren snart over så da får jeg nok mer tid til og sette meg ned og få oppdatert litt.

Norwinstars Mr Perfect har for lengst flyttet. Og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med mine første valpekjøpere :) de er så herlige og vi har hatt masse besøk av de og vi hos de. gla i dere begge 2. gleder meg til neste besøk.
Lillegutt begynner og bli stor gutt nå. litt over 4 mnd.
I sommer har vi vært litt rundt omkring. bla annet vår årlige tur til dyreparken. Ungene har vært med bestefar til Tyskland og Susann til syden med sin venninne og fam.
Skolen har begynt igjen og ting begynner og komme i rutine igjen.
I helgen hadde Rune og Martin en liten teltur før høsten kommer for fult.
Jeg var da alene hjemme med hundene , så her har det bare vært tur, mat og film kos med Charlotte på besøk.

Ellers har jeg begynt og trene litt bitetrening med Kira, så da tar jeg turen til Sandefjord. Har vært der noen ganger nå.
Koselig og treffe Kristine også :)) og alle de andre som er der. koselig gjeng.
Tror Kira syntes det er moro og trene litt og hun tar det greit til og aldri ha gjort det før. Så vi kommer snart bort igjen.

I varmen er det alltid moro med vann. Iallefall det beste kira vet :)
Hun elsker og bade. Og er det ikke vann i nærheten er det like moro med vannslangen. Martin spruter og hun skal ta strålen.
I sommer har det vært mye varme så på dagen har hundene her vært helt slått ut. Da har de bare gått ut og lagt seg. Så turene har blitt på kvelden.
Må si jeg gleder meg litt til høsten jeg nå :) en herlig årstid.
Gogutten Ozzy har flyttet til en ny eier.
Ozzy var en kjempe herlig gutt på alle måter, men han ville ikke ha noe med noen andre og gjøre.. for han var det bare meg. hele tiden. 24 timer i døgnet. en sikkelig mammagutt <3 og kosegutt.
Jeg bestemte meg da om og sette han ut til en som hadde 100 % tid til han.
Det var ikke så lett for meg siden jeg har fam og flere hunder.
Så det har han fått og det er jeg sååå gla for.. jeg savner virkelig den gutten. Han har alltid gått kjempe fint med andre hunder, så han har fått seg nye kompiser der han bor nå også. Gleder meg så til og se han igjen.
Picture
Vel det får være nok for denne gang men nå skal det ikke bli så lenge til neste gang :)



Leave a Reply.