Heisann......

Dagene flyr fort. Rune har nå snart ferie. bare noen dager igjen på jobb.
Susann og Ida er med sin pappa på båt tur, men tror de kommer hjem i morgen, susann savner vennene sine Tenker de savner mamman sin jeg


Forige uke fikk jeg en meld på msn om at jeg måtte ringe Henriette med en gang jeg så det
Og det gjorde jeg. Lurte veldig på hva det var
Hun spurte om jeg ville passe Roxannah til neste uke. Det skulle på ferie og kunne ikke ha med seg hundene.
Diezel hadde de funnet noen som kunne passe han. Men de ville ha Roxannah en annen plass.
Og lurte da på om vi ville passe henne.
Og det er klart vi ville

Var jo litt spendt på hvordan det ville gå. Har jo 4 hunder her fra før.
Men ingen av mine hunder krangler med noen andre hunder og de er vandt til og ha hunder på besøk her.

Mandag formiddag kom de kjørende med Roxannah.
Hun var litt usikker med en gang, Ikke så rart når det kommer 4 hunder løpende mot henne for og hilse på.
Roxannah er en veldig rolig og snill jente så det gikk kjempe fint.
Kikket litt når mamma og pappa dro.
Og så litt ut mot porten en liten stund. Men hun roet seg fort etter de hadde reist.
Og jeg tok da med meg henne og Kira og gikk en tur så de ble bedre kjent.

Og når vi kom hjem igjen fikk de mat og gikk da og la seg på samme teppet ute. Alle 5 hundene
En herlig gjeng.

I dag har hun også prøvd seg litt med og leke med Kira. Det syntes jo kira var helt top ar hun endelig ville leke med henne

I kveld tok vi med oss alle 5 hundene og gikk en lang tur med de.
Folk kikker veldig på oss der vi går. og vil bort og hilse på.
Kommer man med en dober går folk langt unna. men har man med seg flere hunder skal de hilse, skjønner ikke det

Her er iallefall noen bilder av gjengen.
Også må jeg takke Henriette for at hun ville ha Roxannah her og jeg lover jeg skal passe godt på henne

I morgen skal vi prøve og ta turen ned til stokkevannet

Her er link til bloggen til Henriette
http://my.opera.com/TheGreatDoberman/blog/

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture



Leave a Reply.