I dag Søndag har Tanja og jeg tatt oss en lang sykkel tur. Jeg har fått ny sykkel av Rune så nå skal det trenes. Deilig og kjenne en blir sliten i kroppen.
Senere på kvelden tok vi oss en tur med hundene. Kira og Texas.

Her i huset er det nå tilbake som det pleier. Fiffi og Millie har nå reist hjem igjen.
Dagen de kom og hentet de kosa vi oss med Pizza osv.
Og tusen takk for alle de fine tingene dere hadde kjøpt. jeg sa dere ikke skulle gjøre det.

Fredag kveld dro Rune og jeg en tur bort til Staver for og besøke Ingrid og Glenn.
Og da vi kom hadde Glenn laget en herlig pizza. Og den dressingen var bare helt nydelig
Laget den selv her i går til taco. kjempe god.

Vi får prøve og treffes igjen før du drar tilbake til Bergen Ingrid.

fiffi og lille Millie hadde nok en herlig uke her sammen med oss og hundene. masse turer sammen med andre hunder osv.
Lille Mille ble også med oss opp på handelstevnet. ville ikke la henne være så lenge alene.
Og det gikk kjempe bra.
Alle DP og valpen var også med til Drammen for og kikke litt på en utstilling.
Kjempe koselig og treffe dere igjen jenter

Her er noen bilder av gjengen.
Har blitt noen sene turer med Kira og da blir ikke bildene like bra men her er et sammen med Texas og Kelly.
Ellers har jeg vært på flere sykkel turer med Kira og da er det ikke så lett og få tatt bilder.
Må nok kjøpe meg en spriner, for armene blir så lange når jeg holder henne i båndet.
Sprek jente det der.
og ikke lett og sykle med en hånd på styret og en på båndet. ikke i den farta hun vil opp i.



Leave a Reply.