I dag har det nesten vært vår i luften. deilig temp..
Så jeg tok med meg alle hundene ut så de fikk leke litt i snøn.
Rhea og Kira bare elsker snø.. og løpe etter snøballer er bare så moro.
De andre kosa seg også ute i det fine været.
Kan ikke annet enn og si at jeg gleder meg til våren kommer nå.. er den beste tiden i året :)
Lange turen i skogen.. hundene løpe løse og kose seg.

Vi var lenge ute i det fine været.. og jeg prøver og få unna litt av snøn på plattingen.. heldigvis ikke så mye som det var der i fjord. men alt skal vekk etterhvert...

Etter en lang dag ute fant Topic ut at det var deilig og ligge foran peisen med de andre. så fort jeg skal fyre opp har jeg alle 6 hundene her rundt meg.

Til morran var de så søte.. da lå de alle oppe på ryggen til soffan, der lå de og kosa seg i solen som skinte inn.
Nå er det bare 2 dager til Marian kommer hitt med Myggis og Frodo, som skal være her noen dager mens Marian skal på utstillig. blir moro..

Nå skal det lages middag her og soffa kos resten av kvelden.

Her er noen bilder fra i dag.




Leave a Reply.