Igjen alt for lenge siden jeg har oppdatert hjemmesiden.
Så får gjøre det nå.


De siste uken har vi passet Browny mens Marian har vært på utstillinger rundt i Europa. Hun er en herlig liten jente. Full av glede. Hopper rundt her og halen går i et. Hun har blitt spesielt gla i Kira. Hopper etter Kira så fort jeg slipper de ut om morran :)
 



For en uke siden kom Lille Timon og eiere på besøk.
Kjempe koselig å se de igjen. Timon har blitt så lik sin bror. Like gla og propell som han også :) En herlig gutt. Og fått en vakker mørk rød farge.
Han har ikke vært her siden han flyttet herfra, men gjett om han kjente seg igjen.
Han la sin elsk på Martin som han hele tiden skulle nusse på <3

 
Vi har også hatt besøk av Kristin, Jonny og Anette m hunder. Vi grillet og kosa oss. 
Blir nok ikke lenge til neste gang. Da må vi prøve og samlen hele gjengen :)
Vi må også få tatt oss en tur inn til dere snart også :)

Monkey er som vanlig bare en kjempe gla liten propell. digger den gutten.

Marian har også tatt turen opp hitt et par ganger, både med Dennis og hunder :)
Ble grillings og kos da også. selv om Kira stjal kyllingen til Marian ;)

Husk å legg de litt høyere opp neste gang......
Jane og jeg har flere ganger vært ute og knipset litt natt bilder.
Og flere ganger kommer :) Moro og ta litt natt bilder.både av natur og litt spooky bilder på den gamle kirkegården som er her.
Legger noen her og resten i natur album.
Min spooky datter ;)
Picture
Ellers har det vært masse turer med hundene her. både i skogen og badeturer.
Tenkte jeg skulle ta turen bort til Sandefjord gjengen og bade med Kira en dag også. Er lenge siden det nå.
Har sitti noen kvelder og laget litt smykker. 
Litt annet å gjøre enn å bare se på tv. 
De første 10 ble solgt samme kveld jeg la de ut. 
Har kjøpt inn masse ting nå , så her er det bare å sette igang og lage mer. 

ida
21/7/2011 08:07:47 pm

Hahaha, Browny er fin jente ! <3 Savner dere ! <3 :)

Reply
24/7/2011 05:40:01 pm

Endelig hjemme, og endelig et nett som fungerer (fikk til og med sett bildene denne gangen...).
Flink du er Pompel, de smykkene var råfine!!!
Har litt nytt å fortelle (ikke noe veldig spennende), så ringer deg fortløpende :) Knuseklem!!!

Reply
ylva
27/7/2011 10:58:48 am

Savnet deg også Ida <3


gleder meg til å høre fra deg pilt <3

Reply



Leave a Reply.