Lørdag kom gogutten Topic til oss igjen :)
Han skal være her en stund i sommer. En super herlig gutt og ha i hus.
En sikkelig kosegutt som skal kose med alle her,, helst hele tiden.
De andre hundene koser seg med Top. og han kommer inn døra her som om han alltid hadde vært her.
Digger den hunden.
Nå er det ikke så alt for lenge til hele gjengen kommer hitt på grillings :)
Det blir kjempe koselig. Gleder meg masse til det.

Jeg er nå i full gang med og male huset :)
Moro og koser meg med det, men merker jeg begynne å bli sliten..
Men ferdig skal det bli.

Har fått noen nye bilder av Angel :)
Og får masse tilbake meld om at hun har det bare bra.
Og Trude er flink til og ta masse bilder av henne.
En stund siden jeg har fått vært ute og knipset noen natur bilder nå.
Må snart ut en tur igjen merker jeg :)
Bare finne noe fint og ta bilde av.
I dag har jeg stått for fotografering i en konfirmasjon :)



Leave a Reply.