Siden jeg lovet Fanny jeg skulle bli flinkere og oppdatere hjemmesiden, så får jeg prøve på det da ;) 
Vi har hatt noen dager nå med et kjempe vær .
Masse snø har smeltet og veiene er helt bare. Holder på og få unna litt is ute på platingen og hundene stor koser seg ute i solen :)  Bord og stoler er satt ut. Så får håpe det fine været holder litt. 
Deilig og kunne gå tur i skogen uten og vasse i masse snø..  
Noe snø og vått ennå. men går den rette veien.. VÅREN :) elsker våren .

Om været er like fint i morgen skal jeg ut og få tatt litt bilder igjen. En stund siden jeg har hatt tid til det. 
Har hatt noen flotte skogsturer i finværet.
Ikke hatt med kamera på alle, men fikk tatt noen bilder på turen med Charlotte.
Kira er jo like uheldig på tur og klarte igjen og kutte seg på den poten hun tok sist. 
Hadde til og med tatt bandasje på beina for hun ikke skulle gjøre det :o
Mitt lille ulykkestroll ;) men like fin igjen nå

Må snart få samlet noen en helg og ut i skogen med villdyra og grille pølser og kose oss.

Elles har jeg plutselig fått det for meg at jeg skulle pusse opp kjøkkenet :) 
Så jeg har tapetsert og malt. kjøkkenskapene har også fått en ny farge. Og benker ,kjøleskap og komfyr har byttet plass. litt små ting igjen så er det ferdig.
Nærmere våren kommer jeg til og gå løs på stue og tak :) 


Har sitti og rotet litt i photoshop på kveldene . bla laget baner til Fanny og  Julie .
Og de ble kjempefornøyd begge 2 så da er det bare moro og hjelpe :))


Banerne er linket til hjemmesidene deres. 
1/3/2012 06:08:30 am

Moro med litt oppdateringer, og enda mer moro å finne banneret mitt her!
Npk en gang tusen takk for hjelpen! Du er superflink! Hadde blitt kjipe greier uten deg og dine potoshop-tryllinger! :D

Nydelige bilder som alltid! :)

Reply
ylva
1/3/2012 07:15:32 am

Bare koselig det og kunne hjelpe :)
får prøve og oppdatere litt oftere.

Reply
1/3/2012 04:21:21 pm

JEG ELSKER BANNERET!!!!!!!
Måtte bare si det med store bokstaver en gang til :D
Jeg ønsker meg veldig bilder av kjøkkenet ditt... trenger litt inspirasjon ;)
Våren har kommet hit også, og i går satt jeg ute i sola og frøys :D
Er ikke kjempevarmt akkurat, men innmari digg å kunne være ute igjen!
Stakkars lille Kira, som er så utrolig uheldig :(
Grilltur i skogen høres jo bare helt fantastisk ut!
Når formen min er bra igjen så kommer jeg gjerne og griller ;)
Eller bare for å skravle ;)
Holder på å kjede vettet av meg her hjemme.
Kjempeklem!!!!! *smask*

Reply
Ylva (eller pompel om du vil)
2/3/2012 07:52:04 am

skal prøve og få tatt bilder av kjøkken etterhvert. men mangler litt ennå, må ha ny vifte og få tak i en hylle osv :)

JAAAAAAAAAAAAAAAA
Du MÅ komme hitt engang,, det hadde vært sååååå kos.
grille i skogen eller lage noe annet snacks.

stor klem tilbake

Reply



Leave a Reply.