Da har det komet et nytt familie medlem i fam vår :) 
En vakker og herlig Irsk ulvehund tispe på 9 1/2 mnd.

Alt dette gikk veldig fort. Hadde egentlig ikke noen planer om en ny hund akuratt nå.
Men etter en tur til min venninne som selv har kull bror fortalte om henne og noen meld med oppdretter var jeg helt forelsket i henne.

Dette skjedde da tirsdag og allerede fredag kom oppdretter edda over fra DK med henne på båten. Jeg kjørte da og hentet de i Larvik og vi dra alle opp til Evelyn og var der hele kvelden og kosa oss.

Må bare si nok en gang  TUSEN TAKK  Edda for denne herlige jenta <3
Gleder meg masse til vi sees igjen :) 

Flokken min har tatt henne kjempe fint i mot. er som hun har bodd her alltid.
gleder meg masse til og bli mer kjent med Enya (Little miss sunshine )

Roligere og mer bedaglig hund skal man lete lenge etter.

Hver morgen jeg står opp har den lille luringen kommet seg opp i soffan ;) 
Kjempe gla logrer hun når jeg kommer.
Egen side til Enya vil bli laget etterhvert :) 


Masse nye bilder på fotosiden min både på face og på foto hjemmesiden :) 
Ta gjerne en tur innom. 



https://www.facebook.com/pages/Ylvas-Fotografi/134156683294699


http://ylvasfotografi.weebly.com/





Leave a Reply.