Fiiiiin været fortsetter. 
Dørene står oppe hele dagen så hundene går ut og inn som de vil . 
Vi koser oss masse ute for tiden. Både meg hunder og photoshooter. 

Vært flere ganger ute med Charlotte og villdyra.

Har også vært ute på flere photoshooter den siste tiden. 
Både av mennesker og natur.

Mange spennende shooter fremover også. og det passer bra nå som det går mot våren. 
legger noen bilder her. og det ligger mange fler inne på bilde hjemmesiden min. 

Ta en tur innom hjemesiden om dere vil se flere bilder. 

http://ylvasfotografi.weebly.com/ 
Har funnet et par andre kule gamle plasser som skal forskes ut med kamera en dag :) 
Lyst og opp og kikke litt der i morgen. 


Har vært litt uheldig og vært i en bilulykke på mandag.
Det var rett på legevakt og sykehus. pga store smerter i hodet og nakke/rygg.
Heldigvis ikke noe brudd men nakkesleng.

Så må bruke krage for og avlaste litt.
Bilen til mamma var ikke mer. så hun har nå fått kjøpt seg ny.
Alt dette for jeg skulle opp og kjøpe meg noen billige dvd filmer.
Så nå har jeg funnet ut det er mye billigere og kjøpe på nett.
Fikk en stor pakke i posten i dag :))


Nå er det lørdags kveld og da er det bare og sette seg godt til rett
 i soffan med en god film  :) 
24/3/2012 06:35:39 am

God bedring søteste Pompel <3
Er fantastisk herlig at det er vår, og fy søren for noen fine bilder du har tatt den siste tiden!!!
(og før det også)
Denne sommeren MÅ vi få til en grillings!
Jeg har laaaang sommerferie :D

Reply
pompel
24/3/2012 06:43:07 am

Tusen takk... det var koselig og høre :))

JAAAAAAAAA vi MÅ få til en grillings i sommer.. hadde vært så koselig.
Tror jeg får en laaaaaang sommer selv.

Reply



Leave a Reply.