I dag kom Ingrid opp til meg.
De drar i morgen tidlig og vi skal passe Fiffi. Med seg på turen hadde hun med seg en liten skjønn dober valp på 9 uker.
En utrolig herlig jente.
Det er Glenn som eier henne, og han hadde fått satt bort noen av de andre hundene. Men det var henne igjen.
Hun kunne heller ikke være med til utlandet siden hun ikke er rabbis vaksinert.
Og jeg klarte ikke og si annet enn at hun kunne få være her med oss så lenge.
Så nå har vi da 6 hunder i hus for en stund. hahaha :) men det skal nok gå bra det.

Mamma kom hitt og satt og passet hunder og barn mens Ingrid og jeg tok noen runder rundt i butikker og kikket litt.
Kira fikk seg et nytt halsbånd :)
Når vi kom hje igjen tok vi ut en og en hund og tok litt bilder av de.
De fleste ble bra, men de av kira var ikke så bra, hn har løpe tid nå så hun er litt slapp.
Får ta noen nye av henne når den er over.
Lagt noen bilder i forskjellige album.

Vi tok også en tur nedom Tanja og hilste litt på henne. Hun ville gjerne se den lille valpen :)
Så igjen en tur i butikken og handlet litt mat, så var det hjem og spise litt, så Ingrid fikk i seg litt før hun skulle kjøre.
Håper det blir en fin tur og at hundene gjør det bra på utstilling. Jeg ska krysse fingrene for dere.
Takk for en koselig da snuppa. Og jeg skal passe godt på hundene. Nå ligger de alle 6 rett ut her og sover.
Klemz

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture



Leave a Reply.