Myggis og Frodo har nå vært her noen dager og skal være her til Marian kommer hjem igjen på søndag. Marian og Irene skulle utenlands på utstilling og da ble jeg spørt så pent om jeg ville passe Myggis og Frodo.
Og det er klart jeg ville det :)
De var litt redd for Kira her med en gang,, tror de syntes hun var stor.
Men Kira er så rolig med de små så de fant fort ut at hun ikke var så farlig.

De er begge 2 kjempe trivelig hunder og ha i hus, Myggis er en sikkelig kose jente, samme med klomsen Frodo.. han er nesten som en dober valp i måten han er på .. haha :)
Nå i skrivende stund har jeg alle 5 dp under teppet.. deilig og varmt det i denne kulden som er nå.

Dagen Topic kom hjem pratet jeg med Marian på tlf. bak henne hørte jeg Topic pep.. han hadde gjort det siden han kom hjem igjen,, han savnet Xina..
Herlige gutten :) Gleder meg til og se ha igjen. Du får ta han med på turen til søndag.

Og lykke til med han på utstillingen.

Her er noen bilder av Myggis og Frodo.



Leave a Reply.