En liten stund siden jeg har oppdatert her nå, men har pusset opp badet og det tok litt tid.
Skulle egentlig bare male taket, men nei da, da er jeg igang jeg, så det ble hele badet med ny farge og nye ting.
ble fornøyd med det nå.

Jeg har begynt og sykle med Kira nå, så Tanja og jeg har vært ute med de noen dager nå.
Har prøvd og sykle med henne før, men hun har dradd så mye at det nesten har vært umulig.
Men fant ut at jeg kunne slite henne litt ut med ballen på banen først. Og det var veldig lurt for da gikk sykkel turen som en drøm.
Vi får begynne litt forsiktig og øke turene etterhvert.
Skal foresten kikke på en ny sykkel i morgen. Gleder meg :)

I dag har Rune reist sammen med en arbeids kompis, de ska sykle birkebeiner rittet i morgen. gale gubber, hihi
er jo bare 9,4 mil.  uff....... ja ja det er jo frivilling.

I kvled tok jeg med meg Martin og Kira og syklet en tur, og denne gangen tok vi ikke banen først, men det gikk veldig fint.
Hun dro litt til og begynne med, men roet seg fort ned.
Så vi syklet noen km før Martin begynte og bli sliten.

I morgen kommer Fiffi tilbake til oss igjen og skal være her frem til den 8 sept.
Gleder meg til og se henne igjen, og da vet jeg både unger og de andre hundene kommer til og bli gla her.
Gleder meg til og se igjen Ingrid også da , hihi.... da får jeg lage pizza til dere kommer da.
Så i morgen skal jeg prøve og få tatt noen utstillings bilder av hundene, greit og gjøre det når en er flere som kan hjelpe.

Har ikke fått tatt noen bilder av sykkel turen da, men har et par bilder fra banen.
Picture
Picture
Picture
Martin koser seg med Xina i senga,,, søte de 2.

Rhea og Xina bytter begge 2 på og ligge i ungenes seng. Og ligger der til de skjønner jeg er klar for sengen.
Da kommer de begge 2 løpende inn på badet.

Mer kommer en annen dag.



Leave a Reply.