I går tok vi med oss alle barna opp på Handelstevnet. Vi tok også med oss lille Millie så hun ikke ble så lenge alene.
Der fikk ungenen handlet seg masse forkjellige ting og kjørt masse karuseller.
Fikk prøvd meg på noe karuseller og shoppet litt jeg også.
Millie var så flink og følgte med oss hele tiden, og hilste på masse folk.
Men utover kvelden ble hun sliten og måtte bæres litt. stakkars lille. :)

Når vi kom hjem var det 3 andre som hadde hatt det moro i stua med mine blader, de hadde til og med dradd ned noen lyse staker fra bordet, hihi. og en vase på badet bar gått i stykker. hihi rampunger.......
Vasen var nå heldigvis ikke laget av glass.
Mille var kjempe trøtt når hun kom hjem og sov i flere timer.
Må egentlig si det har gått veldig greit og ha de 6 hundene i hus. De er utrolig snille alle sammen.
Men hender DP blir litt sint på Millie som hele tiden vil like med de. Og hun er jo litt større enn de,,
Men da sier de ifra også er det greit.

I dag skulle jeg først ut med alle de små og da ville Ida og en veninne bli med og gå tur.
Gikk en god runde med de. En herlig gjeng. Og Millie som ikke har gått noe særlig i bånd før , løper nå etter de andre på hele turen.
Så var det hjem med de og hente Kira og Tommy. gikk ført en lang tur med de, og så en avslutning på banen.
Var så mørkt når jeg var ute så har ikke fått tatt noen bilder.
men har noen fra tidligere i dag.

Må si både Kira og Tommy er utrolig med de små hundene som kommer løpende rett på de når de sover.
hopper og biter i de. Men de bare ligger der like rolig.
Utrolig deilig når de går så fint sammen alle sammen.
Det samme gjelder med andre hunder også. Aldri vært noe bråk med noen.

Jeg får se og komme meg til legen en dag, sliter så med hofta mi.
Kommer og går i perioder, men noen ganger er den så vond at jeg nesten ikke kommer med opp når jeg sitter.
Og det er vondt og gå. Men jeg klarer jo ikke sitte lenge stille, så jeg får bare gå..
Har vært hos legen med den en gang, og da trodde hun det kunne være betennelse.
Og jeg fikk noe for det, men det har ikke hjelp. så da ville hun ta et bilde og se om det kunne være slitasje.
Vi får se om de finner ut noe.
Picture
Picture
Picture
Picture
Her er et bilde av et utstillings bånd jeg har kjøpt.
Hals båndet var litt lite for Rhea men passer til Xina.
Så jeg får kjøpe et til når de får de inn igjen. de hadde ikke større inne.
Picture
Skal få tatt litt bilder av hundene på tur igjen etterhvert, bare litt kaos og gå med så mange hunder og kamera på tur.
Men det kommer etterhvert.

Ørene til Rhea har nå vært teipet en stud, og ser ut til og stå stødig nå.
Men kommer til og ha teipen der en stund til.
13/8/2010 11:05:51 am

Cleanliness is next to godliness.

Reply



Leave a Reply.